Pooblaščeni servis za velike in male gospodinjske aparate blagovnih znamk:

logom-sharplogom-indesitlogom-hotpoint-aristonlogom-elica logom-ufesalogom-constructa

logom-scholtes logom-bauknecht

Za aparate teh znamk, zagotavljamo servis v garancijskem in izvengarancijskem obdobju. Skrbimo tudi za dobavo aparatov, rezervnih delov in dodatkov aparatom.

Servisiramo velike gospodinjske aparate: pralni stroji, sušilni stroji, pomivalni stroji, električni in plinski štedilniki, električne pečice, električne parne pečice, plinske, električne, steklokeramične in indukcijske kuhalne plošče, hladilniki, zamrzovalniki, hladilne in zamrzovalne omare ter skrinje kot tudi kuhinjske nape.

Prav tako poskrbimo tudi za male gospodinjske aparate: mikrovalovne, žari, kavni aparati, grelniki, večfunkcijski kuhinjski aparati (roboti), mešalniki, rezalniki, salamoreznice, mesoreznice, likalniki, sesalniki, grelniki vode (bojlerji), …

S sklenjeno pogodbo servisiranja in prodaje aparatov prek tujih in domačih poslovnih partnerjev, omogočamo enostavno dobavo, montažo in priklop ter zagotavljanje garancijskega popravila vaših aparatov.

Cenjene stranke z aparati v GA+ kuhinje garanciji obveščamo, da zanje opravljamo servisno podporo za aparate blagovnih znamk: Bosch, Siemens in Indesit.


Izvengarancijsko servisiramo gospodinjske aparate tudi ostalih blagovnih znamk:

GORENJE, KÖRTING in nekaj drugih, katerih aparati se uporabljajo v specifične namene.

Ne servisiramo aparatov blagovnih znamk Beko, Candy, Hoover, Electrolux, AEG, Zanussi, Nardi, Samsung in LG.

Kontaktirajte nas in poskusili vam bomo pomagati.

dod-klicaj Za uspešno pomoč v primeru okvar ali naročila rezervnih delov oziroma dodatkov, potrebujemo točne tovarniške podatke aparata, ki se nahajajo na tipski nalepki ali gravirani ploščici na samem aparatu.

Spodaj so navedeni primeri, kje se nahajajo tipske nalepke, prikazano je kako izgledajo, ter označeno kateri podatki so za nas pomembni:

to_pralni_susilni

Pralni in sušilni stroji

to_pomivalni

Pomivalni stroji

to_pecice

Pečice in štedilniki

to-plosce

Kuhalne plošče

to-hladilniki

Hladilniki in zamrzovalne omare

.


Prednosti našega servisa:

dod-zvezdaHiter odzivni čas (1-3 delovnih dni) in hiter povprečen čas od prejetih podatkov aparata do zaključenega popravila (2-5 delovnih dni)

dod-zvezdaNe sprejemamo dela, ki ga nismo zmožni opraviti (povemo takoj kakšne so terminske kot tudi strokovne zmožnosti)

dod-zvezdaStalna zaloga aktualnih rezervnih delov za aparate določenih blagovnih znamk

dod-zvezdaPovezljivost z mnogimi tujimi in domačimi dobavitelji/proizvajalci (hitra dobava rezervnih delov)

dod-zvezdaPrimerno in namensko opremljen prostor za izvajanje servisne dejavnosti

dod-zvezda

Mobilnost (servisiranje velikih gospodinjskih aparatov na terenu)

dod-zvezdaDostop do najnovejše servisne literature, programov in namenskega orodja

dod-zvezdaRedna strokovna šolanja in izpopolnjevanja ter spremljanje novitet

dod-zvezdaSodelovanje s tehničnimi službami in ostalimi pooblaščenimi servisi priznanih proizvajalcev (v kolikor specifične težave ne poznamo mi, ve zanjo kdo drug)

dod-zvezdaMožnost nadomestnih velikih gospodinjskih aparatov, za stalne stranke z aparati določenih blagovnih znamk

dod-zvezdaStrokovno svetovanje pred popravilom ali nakupom novega aparata

dod-zvezdaPred popravilom vas seznanimo z vsaj približnim stroškom popravila

dod-zvezdaSkrb za diskretnost in anonimnost naših strank (izkušenj z vami poimensko ne delimo s drugimi)

dod-zvezdaV 7-ih letih delovanja so nas mnoge stranke prepoznale tudi kot prijazen, ustrežljiv in strokoven servis


Minusi našega servisa (če jih tako dojemajo potencialne stranke):

Ne izvajamo urgentnih posegov (npr.: če danes ob 8. uri kličete, ne pričakujte obiska isti dan že ob 12. uri, ali pa sploh ne isti dan).
Praviloma smo zasedeni za 1-3 dni vnaprej. Takojšnje ukrepanje je možno redko kdaj.

Ne opravljamo takojšnjih diagnoz in servisnih posegov na aparatih, ki se jih dostavi v servis.
Na aparatih dostavljenih v servisno delavnico, v 0-3 delovnih dneh opravimo diagnozo ter sporočimo ugotovitev in predviden strošek.

Ne opravljamo zastonjskih del in pregledov ter obiskov, ki se jih imenuje s frazo: ”5 minut ti bo vzelo”, ”Za 5 minut pridi pogledati” ipd.
5 minut je v našem poklicu realno vedno vsaj 15 minut ali tudi pol ure in kakršna koli pot, pomeni za servis strošek.

Kadar smo na terenu, se redko kdaj oglašamo na telefonske klice, saj nas to ovira pri 100% posvetitvi delu in stranki.
Spoštujemo čas namenjen stranki, ki nas tisti moment potrebuje in plača. Klice beležimo in vračamo. V kolikor je nujno, lahko pošljete sporočilo.

Praviloma (v kolikor ni drugače dogovorjeno), po 17. uri ne izvajamo servisnih posegov na terenu.
V dnevu, ki se delovno prične ob 7. uri zjutraj, tudi serviser ne more delati  enako zbrano in kvalitetno, če dela prekomerno.

Ob vikendih in praznikih je servis zaprt, servisno storitev in prodajo opravljamo v kolikor je to vnaprej dogovorjeno.

Med vikendi se prav tako ne oglašamo na telefonske klice, saj tudi nam pripada vsaj malo miru in oddiha.

Ne opravljamo servisne dejavnosti na aparatih, ki pridejo razstavljeni.
Primer: oseba x je pričela popravljati aparat in, ker ni znala nadaljevati, je razstavljen aparat prispel k nam, da delo dokončamo.
Mnogi primeri terjajo izdaten čas in kdaj tudi trud, da takšen aparat sestavimo in ga sploh lahko testiramo.

Ne opravljamo ogledov in servisnih storitev zunaj Slovenije, konkretno na obmejnem delu Hrvaške.
Po zakonodaji ni enostavno, mimo zakonodaje ne smemo in tudi nočemo. Vedno nudimo možnost, da se aparat dostavi v servisno delavnico.